پزشکان بابلی که بر اثر ابتلا به بیمار کرونا فوت کردند

خرید بک لینک

از زمان شیوع بیماری کووید 19 تا کنون شش تن از پزشکان بابلی فوت کردند و عبارتند از :

1- دکتر مصطفی صمدی - پزشک عمومی

2- دکتر فرید نیروئی - پزشک جراح

3- دکتر ایرج ابراهیم نژاد - پزشک عمومی

4- دکتر صمد بابازاده - پزشک عمومی

5- دکترعباس توسن - متخصص گوش و حلق و بینی . محل فوت در تهران

6- دکتر مظفر ربیعی متخصص بیهوشی - رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل

به اضافه سه تن از کادرهای دانشگاه علوم پزشکی بابل

10 جواد جلالی نیا

2- سید منوچهر ساداتی

3- مجید اردشیری

خداوند رحمتشان کند . با ذکر فاتحه

Shahabi Online ...

ما را در سایت Shahabi Online دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:14

صفحه بندی